Klachtenregeling
PC Support aan Huis streeft altijd naar de beste oplossing voor u als klant. Mocht u echter niet tevreden zijn dan kunt u dit kenbaar maken door middel van het indienen van een klacht. Doet u dit via het contactformulier dan kunt u binnen 5 werkdagen een reactie verwachten. Geef uw klachten a.u.b. zo snel mogelijk door om eventuele extra schade te beperken. Ook wanneer het probleem meer tijd vraagt zult u binnen deze tijdspanne een reactie krijgen met een prognose wanneer de bahandeling van de klacht voltooid zal zijn.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Mocht u echter het gevoel hebben dat uw klacht niet naar behoren is opgelost en komt u er niet met ons uit dan is er voor u een mogelijkheid om gebruik te maken van de bemiddelingsmogelijkheid van ICTWaarborg indien u een particuliere klant bent. Wel is het van belang dat u tijdens de procedure geen derde partij hebt ingeschakeld om de problemen op te lossen. Bemiddeling voor particulieren is gratis en hier vindt u het formulier.